Názory k článku Retro značky slaví úspěch, v Praze otevřela první prodejna značky Pedro

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 7. 2015 1:21

    XXX (neregistrovaný)

    Co se týká toho Pedra, tak ta žvýkačka se vůbec nepovedla. Co se týká jiných sladkostí, tak pokud je to opravdu od Candy Sweet tak by to mohlo fungovat. Např. dokud vyráběla tahle firma pro Nestlé Besipky a jiná "lipa" tak to mělo nějakou chu´t a kvalitu jako před lety. Pak je myslím Nestlé koplo pryč a začali to vyrábět jednak sami jako noname (což je nejlepší, ten velký sáček mixu někde v malé prodejně za pár korun) a teď jako Pedro (hlavně) pro supermarkety, čemuž odpovídá cena i malá gramáž. A pak i pro Lidl myslím stále dělají pod jejich značkou.

    Igráček ok, kofola bez diskuze (mefuňková je super), favorit by spíš dneska frčel jako přeprodejce repasovaných cyklovraků podle toho, na čem dneska "cyklisti" jezdí po ulicích. Tihle různí alternativci a studenti zbytečných oborů nemají na to, kupovat retro značku za těžké peníze. ledaže by na to byla nějaká dotace nebo grant přes neziskovečku, pak by to asi i šlo jako podnikatelský záměr.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).