Jen jen dodam poznamku ze jeste dnes slysim a take vidim, ze lide jsou do podnikani za ucelem, aby se meli dobre a nemuseli se v pozdejsi fazi o firmu vubec starat. Tedy cekaji ze vsechnu praci za ne nekdo udela.
obavam se, ze skutecnost je jeste daleko horsi. Za svoji 20 letou praxi v korporacich jsem potkal cca 3 manazery, kteri opravdu dokazali vest lidi, a 2 reditele, kteri meli vizi kterou dokazali i dlouhodobe prosazovat. Ti ostatni jsou spise ucetni, nejak udrzujici jiz drive nastoleny kurz. Diky konjukture to prilis nevadilo, firmy vydelavaly tak jako tak ale malokdo z nich je schopen firmu ridit i v dobach krize. To holt bez hluboke znalosti byznysu firmy, trhu, zakazniku a zaroven notne davky charizmatu a vize proste nejde. Jenze manazeri tohohle typu jsou silne nedostatkove zbozi a obvykle konci jako expati v materskych koncernech.
Mozem potvrdit, ze nieco podobne sa deje aj v inych krajinach a to nemyslim zdaleka len Slovensko. Tzv. manazeri prakticky nerobia nic ine, len sa vezu na vlne - resp. nejak moc nevybocuju z ocakavani. A este jedna vec, su to drvivou vacsinou nastrcene figurky, ktore maju v podstate len funkciu prenasania informacii a ich prifarbovanie medzi TOP managementom/majitelmi a "ludmi dole".
PS : To musi aj TOP management/majitelia za nieco stat, aby vedeli rozoznat dobreho manazera. To ze niekto ma urcitu poziciu este neznamena, ze na to ma aj schopnosti!
Mozem potvrdit, ze nieco podobne sa deje aj v inych krajinach a to nemyslim zdaleka len Slovensko. Tzv. manazeri prakticky nerobia nic ine, len sa vezu na vlne - resp. nejak moc nevybocuju z ocakavani. A este jedna vec, su to drvivou vacsinou nastrcene figurky, ktore maju v podstate len funkciu prenasania informacii a ich prifarbovanie medzi TOP managementom/majitelmi a "ludmi dole".
PS : To musi aj TOP management/majitelia za nieco stat, aby vedeli rozoznat dobreho manazera. To ze niekto ma urcitu poziciu este neznamena, ze na to ma aj schopnosti!
Když čtu tento článek, tak se mi před očima vybaví jedna nepříjemná zkušenost s (asi)manažerem v jedné foto prodejně. Už je to nějaký čas. Přišel jsem do obchodního domu a protože ve foto prodejně něco řešili, tak dal si kávu v automatu a na chvíli se posadil na lavičku naproti, abych ulevil svým už ne nejmladším nohám. Nešlo přehlédnout plešatýho mindáka (s prominutím) při hře na manažera podle jeho představ. Úplně nesmyslná veřejná šikana a ani se nečervenal. V prodejnách Fotoxxx nakupuji poměrně hodně a zrovna tato obchodnice je opravdu dobrá, nakupuju tu raději než u nás doma. Mám trochu výčitky, jestli jsem ho neměl tenkrát trochu srovnat. No a takhle funguje v ČR většina manažerů v obchodních firmách. Není to jediný případ který znám, ale asi ten nejhorší. Český manažer = feudální dráb.
Nevím proč používáte takový slovník ve vašich textech, ale asi proto, abyste mohl dát najevo, že jste majitel, ředitel společnosti a že všemu rozumíte. Na vašem textu nen špetky kvalitní informace, jen sláma a sláma.
Souhlasím, tento článek nemá kvalitu. A případné nástiny zde zmiňované by bylo velmi zajímavé konzultovat se zaměstnanci pisatele.. Věřím, že bysme se divili jaká je spokojennost a motivovanost.. Tak co dámy a pánové?