Řiďte se heslem „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křišťálové lupy firmám

27. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek. Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek.
Pokud chcete uspět, musíte mít spokojeného zákazníka. Základním vaším krédem tak má být „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křištálové lupy podnikatelům.

Anketa Křišťálová lupa 2014 je již minulostí. Někteří vítězové se dali očekávat, jiní vzbudili překvapení. Zeptali jsme se několika z nich, proč si myslí, že právě oni vyhráli, co by doporučili ostatním a co plánují sami za novinky.

Čtěte více: Křišťálová Lupa 2014: ceny si odnesli Josef Šlerka, DameJidlo i Tonda Blaník

Potřebám zákazníků je třeba se přiblížit

V kategorii “internetové obchodování” obhájil svoji výhru z loňského roku nákupní rádce Heureka.cz. Snažíme se co nejvíce potřebám zákazníků přiblížit, usnadnit a zjednodušit jim proces nakupování, poradit. Právě díky jejich spokojenosti se nám podařilo vítězství v Křišťálové Lupě obhájit i v tomto roce, čehož si vážíme, domnívá se Tomáš Braverman, ředitel Heureka.cz.

Kdo chce podle Bravermana v internetovém obchodování uspět, musí mít kvalitní obsah a nabízet kvalitní služby. Co se týče novinek, které Heureka.cz chystá, patří mezi ně aktualizace mobilní aplikace, zdokonalování produktového detailu a v neposlední řadě zlepšování služeb jejího Košíku.

Náš zákazník, náš pán

Ilustrační obrázek.
Autor: www.isifa.com, podle licence: Rights Managed

Základ každého podnikání tvoří heslo „náš zákazník, náš pán“.

Poměrně kontroverzním vítězem kategorie “projekt roku” se stalo DámeJídlo.cz. Kritikům především vadilo, že DámeJídlo.cz vzniklo již vloni a že letos nic významného neudělalo. Tomu však oponuje Lukáš Uhl, jednatel DámeJídlo.cz. Jsme služba, která za rok 2014 dokázala vyrůst o 140% ve svém oboru. Jsme na trhu vidět a věříme, že děláme dobrou věc. Konkrétně díky naší práci je tu jedna možnost navíc, jak si komfortně zajistit oběd nebo večeři za dobré ceny. Vedle toho obrovská část naší práce je pomáhání restauracím se zvyšováním kvality, uvedl serveru Podnikatel.cz Lukáš Uhl.

Podle Uhla by podnikatelé měli především řídit heslem „náš zákazník, náš pán“. Toto krédo sice tvrdí většina firma, jen málokdo ho však skutečně dodržuje. My sami jsme častými zákazníky DámeJídlo.cz, takže tu zkušenost máme přímou a z první ruky. Vedle toho musejí všichni kolegové ze všech oddělení včetně mne jako ředitele minimálně jednou za měsíc strávit den na zákaznické podpoře a den s kurýrem v autě. Prožití reality na vlastní kůži se nedá nahradit žádným jiným způsobem, vysvětlil Uhl.

Také služba DámeJídlo.cz plánuje řadu novinek. Jak upřesnil serveru Podnikatel.cz Lukáš Uhl, dostala se již na velikost, kdy začínají dávat ekonomický smysl investice do celostátní televizní reklamy, což je prý dle zkušeností ze zahraničí jeden z nejúčinnějších kanálů. Vedle toho plánujeme naprogramovat aplikaci do SmartTV a pokračovat dál v mravenčí práci na pokrývání všech regionů v zemi dobrou nabídkou z restaurací, uzavřel Uhl.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).