Ringier se zbavil své konkurence, koupil bulvární plátek Aha!

17. 10. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Vydavatelství Ringier si dnes do svého portfolia zapsalo list Aha! Dvojka českého bulvárního trhu, s průměrným denním prodaným nákladem 142 738 ks, přejde pod vydavatelství jako nedílná součást. Bude tak další bulvárním plátkem tohoto vydavatelství, které úspěšně boduje s deníkem Blesk.

Deník Aha! vychází od listopadu 2004. Do roku 2005 stál v čele redakce Ondřej Höppner, po něm post šéfredaktora převzal František Nachtigall, se kterým se ve vedení Aha! počítá i nadále.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).