No a co jako? Tak jsou na zákazníky drsní, co je vám po tom? Jejich byznys, jejich věc. Buď jim to vyjde nebo ne.
V Chicagu je bufet, kde lítají ty největší urážky a sprostoty, a mají narváno! Dočekal by se z toho zřejmě podělal hrůzou a napsal rádobyobjevný článek, že teda takto fakt ne. Leda hovno!
Nejen v Chicagu. Co třeba Dětenice kousek od Prahy?
Přiznám se, že můj šálek kávy to není, já mám naopak rád, když se ke mně chová obsluha uctivě, takže tam nepůjdu, ale třeba z mých přátel a kolegů z práce tam bylo spoustu lidí a byli moc spokojeni.
Navíc v restauraci mi jde hlavně o to, jak se tam chovají k zákazníkům, kteří opravdu do restaurace přijdou a ne k nějakým řvounům na FB. Naopak, to že je někdo ochotný se postavit za svůj názor (který není zrovna "in" a "cool") i za cenu, že to ohrožuje jeho podnikání, mi je velmi sympatické. Dlouho jsem se do této restaurace chtěl podívat, zatím jsem váhal, protože mi ceny přijdou trochu vyšší, než bych považoval za adekvátní, ale teď jsem rozhodnut a s přítelkyní si tam rozhodně zajdeme. Aneb jak se říká "nepřítel mého nepřítele je mým přítelem".