E-mail z pera samotného zakladatele byl poměrně dlouhý. Měl přes 4000 znaků. Tomáš Čupr se v něm snažil svým zákazníkům vysvětlit, proč dodávky nejedou, jak by měly.
Za vše může příliš rychlý růst firmy. Při takovém růstu musíme každých šest měsíců vymyslet kompletně nové řešení, jak nákupy připravovat a vozit. Bez růstu budeme také vždy extrémně drazí. Malý prodejce = drahý prodejce. Chceme tu být pro všechny,
napsal úvodem svého e-mailu Tomáš Čupr.
Udělali jsme velkou chybu, přiznal Čupr
Ten se snažil zákazníkům vysvětlit, proč stovky objednávek měly zpoždění a část z nich byla i zrušena. Za vším stojí nasazování nového systému, který Rohlík.cz uvedl v život za pochodu. To se však nevyplatilo, spousta zákazníků musela na svůj nákup čekat déle, než byl dohodnutý čas.
Rohlík.cz však kompenzoval zpoždění připsanými kredity, které lze použít na nový nákup, pokud zákazník nebyl se svojí dodávkou spokojen.
Zpožděné dodávky budou zřejmě až do konce září
Na zpožděné dodávky v průměrné době kolem 30 minut si budou muset zákazníci zvyknout až do konce září. Tou dobou by měl být již systém kombinující logistiku i sklad vyladěný.
Rohlík.cz je zatím nejrychleji rostoucí firmou v segmentu online supermarketů. Konkurují mu ještě portály Košík.cz a Kolonial.cz včetně prodeje potravin a rozvozu potravin supermarketu Tesco, který v Česku rozváží potraviny nejdéle.