Podle toho jak rychle rostou a při pohledu do jejich skladů by se měli pomalu inspirovat u Amazonu. Pro začátek zkouknout nějaké video na YouTube, ať ví, do čeho jdou. (třeba zde: https://www.youtube.com/watch?v=wC4vITSVXoA)
Držím jim palce.
Dobry den,
ja jsem bohuzel jeden z postizenych. Ale palce jim za ten amaterismus nedrzim. Ja u nich delal prvni objednavku vubec v patek 16.9., vse vypadalo v pohode vcetne patby kartou, vse fungovalo.
Sranda ovsem nastala za 10 hodin, kdy mi 5 minut pred casem dodani nakupu prislal SMS, ze se omlouvaji, ale maji problem s prechodem na novy system a tak mi celou objednavku RUSI (ne ze buze zpozdena, nebo presunuta na dalsi den, ale zrusena).
A za dalsich 15 minut mi dosla SMS, pro zmenu z banky, ze rezervovana platba kartou byla provedena. Ta platba za te zruseny nakup!
V sms byl odkaz na blog, kde se pan reditel omlouva uz nekolik dni za problemy a snazi se to vysvetlit.
A tohle je ten vrchol amaterismu - ne ze maji problem s prechodem a zpozduji se objednavky, to se stava a ja to chapu (pracuji v IT a vim, ze takove veci nejsou jednoduche). Ale to, ze na webu obchodu nemaji o problemech ani slovo (nebo aspon v patek nemeli) a nechaji lidi normalne objednat a cekat na doruceni! A pritom uz minimalne od 12.9. vi, ze maji se systemem problemy a samotny reditel priznava, ze ty problemy cekaji az do 30.9. A facebook maji plny nastvanych reakci lidi - coz jsem ale zjistil az kdyz prisly problemy.
Takze objednavaji lidi nepochyblivi (nemocni, po urazu atd) a pak marne cekaji na jidlo, aby se po nekoka hodinach dozvedeli, ze jim nic neprijde. Kdyby to vedeli predem, tak objednaji jinde, nebo treba pozadaji zname/sousedy o pomoc.
Ja dostal k omluvne SMS 200 kreditu - ten zruseny nakup byl za cca 2200 Kc.
Co ty kredity vlastne jsou a jakou maji hodnotu jsem jeste nezjistoval. Mozna to vystaci prave na 2 rohliky? :-)
Ale musim rohliku aspon priznat k dobru, ze ty strzene penize za ten nakup jsou uz zpet na karetnim uctu.
Ne, ti mají za každým obchodem pár lánů polí a fabrik ;-)
Nicméně vážněji: u rohlíků nerad nakupuji, řidiči jsou nějací vystresovaní a uspěchaní. Také nám před domem neustále brázdí asfalt ty jejich dodávky (opravdu se to vyplatí nebo máme štěstí, že bydlíme u nového velkoskladu?).
Řidiči Tesco jsou více v pohodě a příjemnější. Legrační jsou však platby kartou přes terminál řidiče: ač v Praze, pobíhá po dvoře a loví vlny, platba obvykle projde třetí pokus. Rohlík by za tu dobu nejspíše zmeškal další dva zákazníky... :-)
Řidiči, přesně tak, vystresovaní nepříjemní řidiči jsou hlavním důvodem, proč se od objednávání na netu postupně zase vracím ke kamenným obchodům. V předchozích dvou letech jsem hodně nakupoval po netu, každý týden jedna až dvě objednávky, a po těchto dvou letech jsem rád, když požadované zboží je někde v blízkosti v kamenném obchodě ,můžu tam zajet autem a nemusím řešit poškozené krabice, nevrlé jednání řidičů, natož pak neustálé čekání na ně, a když se pak přidá pár problémů se samotnými eshopy (chybějící, nefunkční nebo poškozené zboží), je radost z nakupování na netu nenávratně pryč.
Před třemi roky bych řekl, že kamenné obchody nemají šanci, ale teď spíš pochybuji o přežití podobných eshopů jako je Rohlík.cz. Pro lidi z velkoměsta bez auta jistě bezva služba, ale pro lidi s autem (a obzvláště v menších městech a na vesnici bez auta nelze plnohodnotně žít), kteří si mohou pro takové zboží denní spotřeby dojet do bližšího či vzdálenějšího obchodu, je takové nakupování po netu dříve či později jen neskutečný opruz.
Neříkám, že na nakupování na netu jsem úplně zanevřel, u spousty věcí je jen na netu dostatečný výběr, ale kupovat zboží denní spotřeby opravdu NE!