Názor k článku Rohlík.cz má zpožděné dodávky. Roste rychleji, než plánoval od Floraín - Řidiči, přesně tak, vystresovaní nepříjemní řidiči jsou hlavním...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 9. 2016 13:07

    Floraín (neregistrovaný)

    Řidiči, přesně tak, vystresovaní nepříjemní řidiči jsou hlavním důvodem, proč se od objednávání na netu postupně zase vracím ke kamenným obchodům. V předchozích dvou letech jsem hodně nakupoval po netu, každý týden jedna až dvě objednávky, a po těchto dvou letech jsem rád, když požadované zboží je někde v blízkosti v kamenném obchodě ,můžu tam zajet autem a nemusím řešit poškozené krabice, nevrlé jednání řidičů, natož pak neustálé čekání na ně, a když se pak přidá pár problémů se samotnými eshopy (chybějící, nefunkční nebo poškozené zboží), je radost z nakupování na netu nenávratně pryč.

    Před třemi roky bych řekl, že kamenné obchody nemají šanci, ale teď spíš pochybuji o přežití podobných eshopů jako je Rohlík.cz. Pro lidi z velkoměsta bez auta jistě bezva služba, ale pro lidi s autem (a obzvláště v menších městech a na vesnici bez auta nelze plnohodnotně žít), kteří si mohou pro takové zboží denní spotřeby dojet do bližšího či vzdálenějšího obchodu, je takové nakupování po netu dříve či později jen neskutečný opruz.
    Neříkám, že na nakupování na netu jsem úplně zanevřel, u spousty věcí je jen na netu dostatečný výběr, ale kupovat zboží denní spotřeby opravdu NE!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).