Dobry den,
ja jsem bohuzel jeden z postizenych. Ale palce jim za ten amaterismus nedrzim. Ja u nich delal prvni objednavku vubec v patek 16.9., vse vypadalo v pohode vcetne patby kartou, vse fungovalo.
Sranda ovsem nastala za 10 hodin, kdy mi 5 minut pred casem dodani nakupu prislal SMS, ze se omlouvaji, ale maji problem s prechodem na novy system a tak mi celou objednavku RUSI (ne ze buze zpozdena, nebo presunuta na dalsi den, ale zrusena).
A za dalsich 15 minut mi dosla SMS, pro zmenu z banky, ze rezervovana platba kartou byla provedena. Ta platba za te zruseny nakup!
V sms byl odkaz na blog, kde se pan reditel omlouva uz nekolik dni za problemy a snazi se to vysvetlit.
A tohle je ten vrchol amaterismu - ne ze maji problem s prechodem a zpozduji se objednavky, to se stava a ja to chapu (pracuji v IT a vim, ze takove veci nejsou jednoduche). Ale to, ze na webu obchodu nemaji o problemech ani slovo (nebo aspon v patek nemeli) a nechaji lidi normalne objednat a cekat na doruceni! A pritom uz minimalne od 12.9. vi, ze maji se systemem problemy a samotny reditel priznava, ze ty problemy cekaji az do 30.9. A facebook maji plny nastvanych reakci lidi - coz jsem ale zjistil az kdyz prisly problemy.
Takze objednavaji lidi nepochyblivi (nemocni, po urazu atd) a pak marne cekaji na jidlo, aby se po nekoka hodinach dozvedeli, ze jim nic neprijde. Kdyby to vedeli predem, tak objednaji jinde, nebo treba pozadaji zname/sousedy o pomoc.
Ja dostal k omluvne SMS 200 kreditu - ten zruseny nakup byl za cca 2200 Kc.
Co ty kredity vlastne jsou a jakou maji hodnotu jsem jeste nezjistoval. Mozna to vystaci prave na 2 rohliky? :-)
Ale musim rohliku aspon priznat k dobru, ze ty strzene penize za ten nakup jsou uz zpet na karetnim uctu.