Rohlik.cz spouští svou privátní značku hotových jídel, podívejte se na galerii

12. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Rozvážet nákup už Rohlíku nestačí, nově se zaměřuje na hotovky, které doveze zákazníkům až ke dveřím. Na jejich přípravě se podílí zkušený kuchař.

Online supermarket Rohlik.cz má zatím v nabídce 22 polévek a hlavních chodů, sortiment ale bude rozšiřovat.

V segmentu hotových jídel spatřujeme obrovský potenciál. Zákazníci chtějí šetřit čas, ale ne na úkor kvality. Dokazuje to například zájem o sushi sety, kterých prodáme týdně stovky kusů, vysvětluje nový záměr Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.

Čtěte také: Rohlik.cz se přestěhoval do většího. Podívejte se, jak nový sklad vypadá

Nově nabízený sortiment je rozdělen do dvou kategorií – polévky a hlavní jídla/přílohy. Vybírat lze z 22 pokrmů, k dostání jsou i druhy neobsahující lepek, laktózu a vegetariánské.

Přípravu jídla i receptur si vzal pod dozor šéfkuchař Radek Šubrt. Vařil mimo jiné u Daniela Bouluda v New Yorku, v restauracích v Německu, Rakousku či Švýcarsku.

Zatímco Rohlík se soustřeďuje na vylepšení své nabídky, konkurence Kolonial.cz od prosince testuje rozvážku do vesnic. Zaměřit se chce také jídelny mateřských a základních škol, nemocnice nebo domovy pro seniory.

Test probíhá v koridoru kolem dálnice D5 z Prahy až do Plzně, kam spadají města jako Žebrák, Hořovice nebo Mýto a vesnice v cca šestikilometrovém pásmu kolem dálnice. Neočekáváme, že průměrný počet zákazníků na plochu bude takový, jako v případě měst a aglomerací. Na druhou stranu předpokládáme, že objednávané nákupy budou výrazně větší, uvedl Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).