Online supermarket Rohlik.cz má zatím v nabídce 22 polévek a hlavních chodů, sortiment ale bude rozšiřovat.
V segmentu hotových jídel spatřujeme obrovský potenciál. Zákazníci chtějí šetřit čas, ale ne na úkor kvality. Dokazuje to například zájem o sushi sety, kterých prodáme týdně stovky kusů,
vysvětluje nový záměr Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.
Čtěte také: Rohlik.cz se přestěhoval do většího. Podívejte se, jak nový sklad vypadá
Nově nabízený sortiment je rozdělen do dvou kategorií – polévky a hlavní jídla/přílohy. Vybírat lze z 22 pokrmů, k dostání jsou i druhy neobsahující lepek, laktózu a vegetariánské.
Přípravu jídla i receptur si vzal pod dozor šéfkuchař Radek Šubrt. Vařil mimo jiné u Daniela Bouluda v New Yorku, v restauracích v Německu, Rakousku či Švýcarsku.
Zatímco Rohlík se soustřeďuje na vylepšení své nabídky, konkurence Kolonial.cz od prosince testuje rozvážku do vesnic. Zaměřit se chce také jídelny mateřských a základních škol, nemocnice nebo domovy pro seniory.
Test probíhá v koridoru kolem dálnice D5 z Prahy až do Plzně, kam spadají města jako Žebrák, Hořovice nebo Mýto a vesnice v cca šestikilometrovém pásmu kolem dálnice. Neočekáváme, že průměrný počet zákazníků na plochu bude takový, jako v případě měst a aglomerací. Na druhou stranu předpokládáme, že objednávané nákupy budou výrazně větší,
uvedl Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz.