Názory k článku Hotelů je jako smetí. Jak nezapadnout a přitáhnout klienty? Poradí odborníci

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 6. 2011 22:51

    xf (neregistrovaný)
    ""Nutné je uvědomit si, že lidé do hotelu jedou za dovolenou. Chtějí osobní přístup a pouze čistá postel a koupelna je nepřekvapí. Stojí o zážitky, které nikde jinde neprožijí. Jde o to nalézt díru na trhu a vymyslet něco neotřelého."

    Od hotelu očekávám čistou postel a koupelnu. A klid.
    A ne, že mě budě někdo obtěžovat s "osobním přístupem", a děsím se, že bych v hotelu získal "zážitky, co nikde jinde neprožiji".

    Zážitky, pokud jedu na dovolenou, očekávám ve městě, v místních zajímavostech, na pláži, na pouti. A naopak, na tšchto místech neočekávám postel a koupelnu.

    No nic, hotel AXA nebrat. Snad by měla paní ředitelka zkusit to, kam jí to táhne: provozovat nějakou "překvapující atrakci", třeba strašidelný hrad v pouťové maringotce.
  • 26. 11. 2014 21:04

    Nikolet (neregistrovaný)

    Já doporučuji hotel Elizza v Praze..krásná zahrada, klidné prostředí, venkovní bazén a personál na jedničku...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).