Růst zisků bank s sebou lepší služby pro klienty nepřináší

9. 8. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Poslední dobou jsme stále častěji svědky různých bankovních selhání. Jenom za poslední týden jsme mohli zaznamenat dvě z nich. V úterý 7. srpna zkolabovaly České spořitelně téměř veškeré sítě. Její klienti tak nemohli celé dvě hodiny využívat své internetové bankovnictví SERVIS 24, nefungovaly bankomaty ani internetové stránky banky. Příčinou byl podle mluvčí banky Kláry Gajduškové výpadek proudu v hlavním IT centru. O den později, 8. srpna, vyplulo na povrch, že v bankovním registru byl u tisíců lidí omylem zapsán dluh 999 miliard korun.

Podle serveru Bankovní poplatky.com by měly banky vysvětlit, kam šly desítky miliard z bankovních poplatků jejich klientů, které měly být určeny na investice do služeb a zvýšení jejich spolehlivosti. Bankám se zatím podle serveru spolehlivost služeb zvyšovat nedaří. Klienti by se tedy podle něj mohli začít domnívat, že jsou jejich vysoké platby bankovních poplatků využívány neefektivně.

Zdroj:www.ban­kovnipoplatky­.cz

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).