Šance pro cestovky: jak nalákat turisty z Japonska, Ukrajiny a Itálie

13. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Státní agentura CzechTourism připravila pro 17. ročník středoevropského veletrhu cestovního ruchu Holiday World 2008 odborný program s názvem Know How Forum. V rámci něj získají zájemci z řad podnikatelů a zástupců krajů informace a rady, jak si získat zahraniční turisty a zvláště obchodní klientelu z Japonska, Ukrajiny a Itálie. Know How forum proběhne tento pátek 15. února.

Charakteristika japonského trhu z pohledu cestovního ruchu

Hlavním tématem příspěvku zaměřeného na přiblížení specifik japonského turisty a trhu je seznámení s unikátní strukturou japonského trhu cestovního ruchu spolu s uvedením důvodů, které vedou japonské turisty k cestám do České republiky.

Ukrajinský trh cestovního ruchu

Po stručné charakteristice ukrajinského trhu z pohledu cestovního ruchu bude mít posluchač možnost seznámit se jak s místními obchodními zvyklostmi, tak i s požadavky ukrajinských turistů na služby poskytované v cestovním ruchu.

Italský trh a jeho význam pro Českou republiku z hlediska cestovního ruchu

Příspěvek věnovaný charakteristice italského trhu z pohledu příjezdového cestovního ruchu do ČR nabízí unikátní příležitost nahlédnout do podvědomí italských turistů a zjistit, jak vnímají ČR, kdy a jakými prostředky nejraději realizují svoje cesty, jaké regiony patří mezi nejvyhledávanější, jaké jsou nové trendy v cestování atd. Pozornost bude věnována také charakteristice samotného zahraničního zastoupení a statistickému vývoji příjezdů do ČR.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).