Sázíte v propagaci na virály? Inspirujte se těmi nejlepšími roku 2016

28. 12. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Virály umožňují oslovit velké množství potenciálních zákazníků. Aby nabraly velké počty zhlédnutí, musí bavit, dojmout nebo šokovat. Inspirujte se.

Virál jako jeden z marketingových nástrojů funguje dokonale. Ale pouze v případě, že se sociálními sítěmi šíří o sto šest. Chce to dobrý nápad, který v lidech probudí emoce. Ať už radost, smutek, pláč anebo zlost. 

Co vše je nutné pro výrobu dobrého virálu, na co zaměřit a co neopomenout? O tom server Podnikatel.cz informoval v článku Jak na dobrý virál? Přemýšlejte o obsahu, až poté o formě

Inspirovat se však můžete virály, které za letošní rok nasbíraly nejvíce zhlédnutí. O nejvirálnějších reklamách roku 2016 informoval sesterský server Lupa.cz

John Lewis – nejlepší virál roku 2016, který se pyšní dvěma miliony zhlédnutí. 

Druhé místo získal Channel 4 a We Are the Superhumans.

Inspirovat se můžete i virálem, kterému patří třetí místo. Shell a Best Day of My Life.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).