Samozřejmě že zadávání účtenek lze automatizovat, záleží jen k jakým datům se dostanete. Je to sice zneužití, ale každý systém lze zneužít nebo obejít, to je věc jiná (a v Pravidlech ošetřeno, viz jiný komentář).
Jakožto IT, mě třeba napadá, že každý živnostník má data o EET v elektronické podobě (pokud si je dokáže z pokladního systému vytáhnout) a registrace pak vyžaduje pouze jinou emailovou adresu, což lze také obejít (asi nebudu prozrazovat jak, ale napadá mě řešení za pár stokorun ročně...). Takže pokud si někdo dá jednorázově práci, udělá si prográmek, tak není problém pak automatizovaně a bez dalších nákladů účtenky registrovat ve skoro libovolném množství (záleží jen, kolik jich vydá). Tak se nedivte tisícům registrací od jednoho člověka... Spíš se divte kvalitě tohoto článku, který je opravdu z okurkové sezony (v červenci jsou všichni zvědaví sedět u PC a ťukat EET).