Se známými se pokoušíme každý měsíc přihlásit pár svých účtenek. Ačkoliv účtenky mají všechny požadované parametry, systém je načte, ale vzápětí je odmítne zařadit do slosování. Málokdy účtenku po opakovaném načtení, třeba po několioka dnech, přeci jen akceptuje. Znovu zdůrazňuji - účtenky jsou perfektně čitelné a kompletní a jako takové jsou i systémem naskenovány. Často mají také užřivatelé špatně nastavené své účty, takže systém není schopen naskenované účtenky ztotožňovat s hráči nebo těmto hráčům připisovat eventuelní odměny. Chybí servis a zpětná vazba uživatelských chyb k uživatelům, kteří mnohdy vůbec o problémech svých dat a účtů nevědí. Servisní rady a vysvětlení jsou sice asi odborně ok, ale asi drtivá většina z těch co se vůbec odhodlaají požádat o pomoc či radu nemá o světě IT ani páru. Takže dialog - většinou po telefonu, tedy za vlastní peníze - je prakticky roven dialogu Maďara a Číňana v rodných jazycích. A když se do hodnocení zapojí i morální křiváci či chudáci z "kavárny" je osud "účtenkovky" celkem jasný. Pokud ovšem otcové a autoři "účtenkovky" neobnoví energii a péči, kterou investovali do jejího rozjetí i pro kvalitní srozumitelný provozní servis a konzultace s uživateli.