Názor k článku Sex v práci se objevuje všude. Problém nastává, když překročí hranici soukromí od Niemand - >> Feministický pohled: pozor na pracovní prostředí, co...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 7. 2018 7:40

    Niemand (neregistrovaný)

    >> Feministický pohled: pozor na pracovní prostředí, co sexu nahrává
    >> Sex může být ve firmě a práci akcentován různě a často i podprahově.
    >> Například tím, že o hosty firemní konference se starají prvoplánově sexy hostesky, že si se sexuálními tématy pohrává firemní reklama a marketing nebo tím, že ve firmě není v pořádku firemní kultura a její hodnoty.

    Celý článek pojednává o vztazích na pracovišti mezi lidmi, kteří se v práci běžně vídají a profesně spolupracují. Hostesky na firemní konferenci, které se mají starat o hosty, budou typicky pracovnice z externích zdrojů (například zaměstnankyně najaté agentury), nikoliv kmenové zaměstnankyně firmy (kdybyste požádali zaměstnankyně firmy, aby se vám během konference staraly o hosty a měly na sobě obleček zajíčka, tak vás pošlou do neopálených míst, tedy pokud se neopalujete v tangach či dole bez). Rovněž hosté konference většinou také budou odjinud. Navíc konference takového rozsahu, že se na ní najímají hostesky, probíhají typicky v nějakých pronajatých reprezentativních prostorech, takže se ani náhodou nedá mluvit o pracovišti. Tohle je manipulativní příklad, kdy článek celou dobu probírá situaci A a pak se uvede úplně nesouvisející situace B. Učebnicová demagogie jak do tématu "nenápadně" zapracovat feministickou propagandu.

    Reklama a marketing jsou především pro přilákání potenciálních zákazníků, je to "komunikace směrem ven". Většina lidí uvnitř firmy s reklamou do styku během pracovní doby spíše nepříjde, ale pokud ano, spíše ji ignorují, protože v takovém případě ji pravděpodobně vídají denně. Jsem přesvědčený, že reklama firmy ze všech potenciálních cílů působí na vlastní zaměstnance nejméně ze všech. Ať už to souvisí s tím, že ti lidé "vidí pod pokličku", mají vypěstovanou provozní slepotu/imunitu nebo výrobky své firmy používají, protože k nim mají blíže než ostatní a pro používání se rozhodli z jiných důvodů, nezávislých na oficiální reklamě.

    Co se týče nepořádku ve firemní kultuře a hodnotách, to je další oblíbené téma demagogických feministek. V článku jasně zaznělo, že ve firmách typicky nejsou upraveny dobrovolné styky, ale zato ty nedobrovolné jsou ošetřeny trestním právem. Pokud by firemní kultura a hodnoty nabádaly k porušování trestního práva, má firma tak obrovský problém, že dříve či později skončí před soudem, který prohraje a ta firma bude "odepsaná". Ovšem paní Bohutínská tohle nejspíše nemá na mysli (domnívám se). Tuhle oblast paní Bohutínská spíše zneužívá k indoktrinaci společnosti progresivistickými žvásty jako je "odpornost hierarchické struktury" či "nutnost kvót na manažerské pozice podle pohlaví". Domnívám se, že hypotetická firma s plochou organizační strukturou, která by zaměstnávala 50 procent žen a 50 procent nebílých obohacovačů z jiného kulturního prostředí, nebude v tomto ohledu o nic více imunní. Tato problematika souvisí s osobním žebříčkem hodnot každého člověka a s jeho morální vyspělostí, nikoliv s organizační strukturou a kvótami.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).