Podnikatel.cz nabízí školení, ve kterém přiblíží mobilní marketing

21. 1. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Vzdělávací projekt AKADEMIE Podnikatel.cz nabízí jedinečné školení, ve kterém představí možnosti mobilního marketingu. Účastníci školení se dozvědí, co je to mobilní marketing, jaká je jeho role v současném mediálním mixu, jak s mobilním marketingem pracovat a jakým způsobem ho dále využít v komunikaci se zákazníky (např. CRM).

Celé školení je doplněno o případové studie. Přednáší Jana Vyhlídalová, ředitelka pro informační a reklamní služby společnosti Telefónica O2 Czech Republic, která si přizvala významné osobnosti. Například kreativní část v mobilním marketingu představí Jana Blažková z Ogilvy Interactive.

Kurz je rozdělen do dvou částí. V průběhu dopoledního bloku budou představeny formy mobilního marketingu, jeho vnímání a dostupné výzkumy. Účastníkům bude také představena kreativní stránka mobilního marketingu (přednáší Jana Blažková z Ogilvy Interactive), dále budou seznámeni, jak se u mobilního marketingu pracuje se zákaznickými databázemi (přednáší zástupce agentury Wunderman) a také se naučí, jak správně formulovat sdělení a jak si vybrat správnou cílovou skupinu. Odpolední blok bude ve formě workshopu, kdy se budou účastníci učit aplikovat získané poznatky.

Školení je určeno marketingovým specialistům a manažerům, dostupné je však i široké veřejnosti. Registrujte se již nyní: Mobilní marketing s Janou Vyhlídalovou

Toto je P.R. sdělení projektu AKADEMIE Podnikatel.cz

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).