Slevové portály představily novinku. Zavádějí pojištění voucherů

7. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 631791
Slevové portály se brání při reklamacích svých služeb. Zavádějí pojištění slevových voucherů, které mají ochránit jak slevový portál tak i zákazníka.

Slevové portály se posunuly o další krok vpřed. Představují pojištění voucherů. Prvním portálem, který nechal své slevové vouchery pojistit, byl portál BerSlevu.cz. Zhruba osm měsíců jsme jednali s několika pojišťovnami o úplně novém produktu, protože jsme věděli, že to do budoucna bude pro slevový byznys nutnost. Nakonec se nám tedy podařilo prorazit, komentuje novinku Tomáš Filip, zakladatel portálu BerSlevu.cz.

Čtěte také: Novinka u slevových portálů. Po asociaci vzniká aliance na bázi outsourcingu

Slevové portály si u novinky pochvalují, že se díky pojištění zrychlila samotná reklamace služeb. Vrácení peněz na účet nebo nabití kreditu nyní trvá u pojištěných portálů v průměru čtyři dny, zatímco u nepojištěných portálů může jít až o třináct dní. Celý proces se od pojištění voucherů urychlil, protože portály nemusí řešit, která strana má při uplatnění reklamace pravdu. Pojištění jasně řeší, kdo přebírá zodpovědnost za prodávané služby a produkty, doplnil Michal Hardyn ze slevového srovnávače TopSleva.cz, který monitoruje kvalitu slevových portálů.

Marketing Meeting AI a tvorba obsahu


Autor: www.isifa.com

Po zavedení pojištění voucherů se zrychlila reklamace.

Asociace portálů hromadného nakupování v návaznosti na to provedla spotřebitelský průzkum u 1000 zákazníků. Naší snahou bylo zjistit, jak zavedení pojištění voucherů přispělo ke spokojenosti klientů. Vzorek 1000 zákazníků jsme proto rozdělili na 500 zákazníků s pojištěnými vouchery a 500 zákazníků s vouchery nepojištěnými a dotazovali jsme se na jejich spokojenost s kvalitou služeb a reklamačního řízení, říká David AntićAsociace portálů hromadného nakupování.

Z průzkumu vyplynulo, že zákazníci s pojištěnými vouchery jsou spokojenější jak s kvalitou služeb, tak především s průběhem reklamací. K těm došlo z různých důvodů u 2,8 procent voucherů. Spokojenost s průběhem reklamačního řízení pojištěných voucherů dosáhla 75 procent, u nepojištěných portálů byla kvalitativní úroveň podstatně nižší, spokojených zákazníků bylo pouze 34 procent, uzavřel David Antić.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).