Co se týče slevových portálů, u tohoto typu online podnikání se projevilo určité specifikum v tom smyslu, že mnoho začínajících prodejců slev mělo pocit, že stačí potřebný software a všechno už půjde samo. Zdálo se jim to jednoduché, a tak trochu to považovali za víceméně bezpracný zisk. Pak ale zjistili, že nestačí jen založit si server a obvolat pár klientů, ale že je to firma s marketingem, riziky, konkurenceschopností, zodpovědností za klienta a se vším ostatním, na co už neměli potenciál. Takže raketový nárůst počtu firem v tomto oboru a jeho postupný pokles je vlastně zcela logický, a to i přesto, že celkově slevový trh roste. Stejně jako v každém jiném byznysu i tady vyhrává kvalita a lepší servis. Slabší, nebo ti, co se hnali jen za vidinou snadného zisku, proto odpadávají a krachují. Situace, které se všichni "diví", je tedy přirozený proces. Petr Kapitan. Slevmeto.cz