Dotkl jste se zajímavé věci - hodnoty.
Apple, spekulanti, dacani, co prodávají pokoutně drahé hrnce nebo pojištění po telefonu, obchody, které označují zboží "sleva", "akce" a podobně. Dokud tu budou zákazníci, co přikládají různou váhu omáčce kolem jádra pudla, než tomu, co si vlastně kupují a za kolik peněz, bude tu i rozdílné vnímání hodnoty. Takže Vaše subjektivní hodnocení bude odlišné od jejich a mého a tím samozřejmě ochota vydat požadovanou sumu peněz. .
Jak si teda představujete, že vznikne to jediné spravedlivé hodnocení "hodnoty" dané služby / výrobku komodity ?
Takový svatý grál neexistuje a nikdy existovat nebude, protože každý je jiný. Takže hodnotit, jestli je hodnota pro ostatní, kterou vytvořili spekulanti nebo firma Apple nespravedlivá je hrát si na boha. V každém momentu i ti spekulanti i firma Apple dělala nějaká rozhodnutí a vždy ke každému obchodu existovala protistrana, která je akceptovala a považovala za pro sebe výhodné.
Jestli Vám můžu něco poradit, přiřaďte ve svém vlastním hodnocení hodnoty nabídek nálepkám "akce" a "sleva" nula korun a rozhodujte se jen podle konečné ceny za danou věc a její množství. Nenechte se ovlivňovat něčím, co s daným potenciálním obchodem vůbec nesouvisí. Výrazně si zjednodušíte život a přestane Vás rozčilovat že jsou z Vašeho pohledu špatně uvedené.