1) "Dokud tu budou zákazníci, co přikládají různou váhu omáčce kolem jádra pudla, než tomu, co si vlastně kupují a za kolik peněz, bude tu i rozdílné vnímání hodnoty." - problém je v tom, že kdyby lidé měli dostatečné iformace (jako u těch hrnců) nebo nebyli pod tlakem okolností, obchod by neuskutečnili. Nejde zde o subjektivní hodnotu, ale o možnosti dostupnosti a zpracovnání informací, a o to, že se někdo může dostat do situace, kdy musí brát jakoukoliv nabídku.
2) "Jak si teda představujete, že vznikne to jediné spravedlivé hodnocení "hodnoty" dané služby / výrobku komodity ?" - možná bych to nechal na regulovaném trhu - prostě tam, kde bude vidět většina lidí problém se zavede regulace a budou se muset vracet zisky. Podku někdo bude dělat problémy opakovaně, muže být jeho podnikání zlikvidováno. Oni se časem naučí, co lidem vyhovuje a co ne. A pokud ne, tak zkrátka neboudou podnikat - on se svět nezboří, podku bude o pár podnikatlelů méně, zvlášť pokud podnikají tak, že to lidem vadí.
3) "přiřaďte ve svém vlastním hodnocení hodnoty nabídek nálepkám "akce" a "sleva" nula korun a rozhodujte se jen podle konečné ceny za danou věc a její množství" -- - není to tak jednoduché jak popisujete - záleží i na kvalitě, často je skutečně problém poznat, zda zboží odpovídá ceně nebo ne - to už je řešeno v této diskusi výše. Ignorovat nápisy o slevách tedy evidentně nestačí. A i když já budu lži ignovovat, stejně mi není jedno, že žiji ve splečnosti, kde se mnoho lidí živí tím, že lže a podvádí a že na to mnoho lidí dobplácí. Pokud společnost bude dobře odměňovat podvádění, tak se to podvádění bude zvětšovat až tak, že už nebude možné ho rozeznat tak snadno, jako u nápistu "sleva".