1) "Dokud tu budou zákazníci, co přikládají různou váhu omáčce kolem jádra pudla, než tomu, co si vlastně kupují a za kolik peněz, bude tu i rozdílné vnímání hodnoty." - problém je v tom, že kdyby lidé měli dostatečné iformace (jako u těch hrnců) nebo nebyli pod tlakem okolností, obchod by neuskutečnili. Nejde zde o subjektivní hodnotu, ale o možnosti dostupnosti a zpracovnání informací, a o to, že se někdo může dostat do situace, kdy musí brát jakoukoliv nabídku.
Znám člověka, který na těch různých předváděcích akcích utratil milióny (doslova). A když se ho zeptáte, proč se pořád dokola nechává nachytat, tak vám odpoví, že tam jezdí proto, že tam jsou lidi, co aspoň předstírají, že o něj mají zájem. Takže on ty milióny opravdu vědomě platí za tu "omáčku kolem", o zboží mu nejde.
Prostě opravdu svět je pestrý, každý člověk je jiný a nikdo nemá právo třeba jen vytvářet škatulky na ostatní, natož je do nich cpát.