Bože můj, to jsou zase bláboly. Co takhle místo šmírování (nějaké mantinely se nastavit ale musí), jestli zaměstnanci věnují každou minutu pracovní činnosti zařídit, aby mohli pracovat pokud možno bez překážek co by je zdržovaly.
Napadá mne, dost často jsem byl na internetu, převážně pracovně, třeba jsem hledal, který dodavatel nabízí součástku co zrovna potřebuji.
Třeba pokud jsem potřeboval něco co jsem považoval za důležité sdělit kolegovi třeba v obchodním, tak jsem napsal a odeslal emajl a po určité době jsem za ním zašel, jestli už ten emajl četl a jestli ho pochopil.
Vzpomínám si, že jsem jednou zašel k obchodníkům, zrovna tam něco řešili, ptali se mne co já na to, já jsem odpověděl, že o tom vím a už před časem jsem poslal jejich kolegovi o tom emajl, oni odpověděli, že on emajly ode mne nečte.
Nebo třeba jsem zpracovával taková důležitá lejstra, asi nejlépe by bylo tisknout je na jemném papíře, ale zákazníci je vyžadovali, tak se jim dělaly kopie. Jedna kolegyně měla kancl na opačném konci fabriky, té stačilo, když jsem jí poslal emajl s přílohou, tiskla si to sama, další kolegyně co sídlila o patro níž vyžadovala papírovou kopii co ji mohla strčit do kopírky, samozřejmě tiskárnu kde by si ta lejstra z emajlu mohla tisknout měla taky. Ale pro mne bylo rychlejší to lejstro vytisknout a donést jí než jí vysvětlovat, že si to může tisknout sama. Ono je zdravé, když jsem se mohl zvednout ze židle a úředně se projít.