SOS vytvořilo kodex pro podnikatele

19. 10. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) vytvořilo společně s nevládní organizací Iuridicum Remedium Kodex nediskriminujícího podnikatele. Podnikatelé tak mohou vyjádřit svoji vůli k etickému přístupu ke spotřebiteli. Podle koordinátorky projektu jany Pospíšilové se může ke kodexu přihlásit jakýkoliv podnikatel, který úspěšně projde testem v kurzu na internetu či semináři a zaváže se respektovat obsah kodexu. Podnikatel získá samolepku, kterou může zveřejnit ve své provozovně nebo na internetu a která bude pozitivním signálem pro spotřebitele.

Podle SOS přinese podnikateli, který se ke kodexu přihlásí, konkurenční výhodu před ostatními podnikateli. Přináší spotřebitelům informaci, že podnikatel dodržuje zásady rovného zacházení, a umožňuje snazší orientaci mezi podnikatelskými subjekty.

Kontrola dodržování kodexu má probíhat na základě zpětné vazby od spotřebitelů, kteří zasílají SOS své dotazy a zkušeností.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).