Pravdou dnes už je, že jsou digitální tiskárny, kde není problém vytisknout i větší plochy na vizitce syté, plné a stejnoměrné. Na druhou stranu, u ofsetového tisku je potřeba počítat s určitým "vsáknutím" barvy do podkladového papíru, tedy s ovlivněním výsledné barevnosti. U digitálního tisku se barva do papíru nevsakuje, ale tvoří na něm "napečenou" vrstvu prášku. Není proto tolik ovlivněna lehkým odstínem papíru. Papír volit minimálně 200gr., aby "vydržel", dobré je pořídit si vizitkovník, tedy krabičku, kde vizitky nedojdou k úhoně. Ad logo, i zde platí heslo "ševče, drž se svého kopyta", tedy pokud Vaše firma prodává okna, zabývá se stavební činností, neměl by se její majitel pouštět do tvorby loga, stejně jako grafik si nebude usazovat sám okno do novostavby svého domku. Dobré logo by mělo vyprávět Váš "příběh", souviset s Vaší činností, jak barevností, tak svým tvarem a mělo by být tak jednoduché, aby šlo použít od razítka po billboard.