Splnil si novoroční předsevzetí, rozjíždí byznys s koženými obojky pro psy

8. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Milan je obuvníkem, ve svých volných chvílích se však věnuje výrobě originálních obojků pro psy z kůže. Začal jsem s tím u svého psa a baví mě to, říká Milan.

Má to spíš jako koníček, ale o jeho kožených obojcích pro psy začíná být velká poptávka. Milan Tóth je vyučený obuvník a splnil si své novoroční předsevzetí, kdy se rozhodl vyplnit díru na trhu.

Tou je podle něj právě výroba psích obojků z kůže na zakázku. Marně jsem sháněl pro svého bulldoga hutný obojek, který vydrží sílu, kterou toto anglické plemeno disponuje. Nesehnal jsem nic, co by se mi líbilo, tak jsem si je začal vyrábět sám, říká Milan Tóth o začátcích svého podnikání, které pořád považuje spíše za přivýdělek.

Rozhodně na tom nechci zbohatnout, rád bych spíš vyřešil problém, který mají chovatelé podobných plemen, doplnil Tóth. Ten si zakládá na tom, že jeho obojky jsou šité výhradně ručně z kvalitní kůže. Zákazník si navíc může přímo nadiktovat, jak má obojek vypadat. Obojky prodává vyučený obuvník zatím na doporučení. 

Sice jsem si nově založil Facebook, kde mě chovatelé mohou kontaktovat napřímo, ale zatím stále převažují objednávky na základě doporučení. O zakázky nouzi nemám, po večerech tak šiju obojky, které mohou určitě některé chovatele potěšit, uzavřel Tóth. 

Také začínáte se svým originálním byznysem? Napište nám, také váš podnikatelský příběh můžeme zviditelnit. 

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).