Docela jednoduše, vyberete provozovny dle zadaného sortimentu, a do mapy zakreslíte jejich polohu a tržby po hodinách a dnech v týdnu. Přidáte k tomu data od mobilních operátorů s pohybem lidí kumulativně po hodině v dané lokalitě a získáte data k přesnému určení tržního podílu jednotlivých subjektů, když si k tomu přidáte prodejní ceny jednotlivých obchodních subjektů, vznikne vám model, který můžete velmi dobře využít v konkurenčním boji. Navíc data o tržbách nemusíte získávat, či kupovat od MF, ale od muže mezi, tedy operátorů, třeba v lokalizované a anonymizované formě, například ve formátu den-hodina-lokalita-gps-počet osob, které prošly kolem-počet uzavřených obchodů. Což jsou údaje, které jistě budou zajímat developery, banky, konkurenci a ze kterých už vyčtete vše, co potřebujete, a které operátor může v anonymizované formě prodávat. Navíc celé si to můžete přehledně zobrazit do mapy pomocí barevných vrstev, prakticky sledovat změny on-line a reagovat úpravou svých cen.