Příručka "Marketing v kostce pro pokročilé"
Fáze jedna:
- Napíšete PR článek, viz http://www.podnikatel.cz/clanky/jak-na-online-marketing-prinasime-podrobneho-pruvodce/
Fáze dva:
- PR článek rozšíříte (všimněte se shodných pasáží v článku a PDF příručce)
- Doplníte pár termínů tak, že si pokročilejší čtenář řekne: "Pro koho je to vlastně psané? Kdo je cílovka? Kdo by psal například majiteli pekárny, či jinému typickému čtenáři konkrétního periodika, že si může titulek změnit v html kódu administrace? Proč by mu někdo vysvětloval, že má používat CSS?". A pak mu to dojde...
Čtenář začátečník vidí, jak je online marketing složitý a už volá o pomoc.
A z čtenáře začátečníka se obratem stává čtenář zákazník.
Tím samozřejmě tento styl neodsuzuji, je to běžně používaná a funkční marketingová technika. Často se ještě kombinuje s fází e-mailových newsletterů.
Berte to jenom jako "příručku", kterou může použít kdokoliv další :-)
Ale dvě poznámky bych měl:
- Předložky na konci řádku mě bijí do i na webových stránkách, kde se ještě dají tolerovat (byť i HTML má nedělitelnou mezeru), ale do PDF dokumentu určitě nepatří.
- Bankovní ústav "E-banka Praha" nikdy neexistoval a několik letu už bohužel neexistuje ani eBanka. Bankovní kód 2400 byl nahrazen kódem 5500.