Do zelené politiky se zapojují nově i IT firmy. Po například obchodních řetězcích, které prosazují tzv. zelené markety, které se chlubí titulem nízkoenergetické, se k ekologickým standardům hlásí i společnost HP. Ta zveřejnila údaje o emisích svých největších dodavatelů, kteří reprezentují přes 80 % nákladů společnosti na materiály, výrobu a montáž výrobků v celosvětovém měřítku. Čtěte více: Maloobchod hledá nové cesty ke svým zákazníkům
Celkový objem emisí ekvivalentních oxidu uhličitého (CO2e), souvisejících s více než 80 % přímých výrobních nákladů HP za rok 2007, je zhruba 3,5 miliónu metrických tun. HP vykazuje své vlastní emise od roku 2003. V roce 2007 začalo zveřejňovat své emise spojené s přepravou výrobků a nyní rozšířilo zveřejňování emisí i o svůj dodavatelský řetězec. Navíc největší dodavatelé společnosti musí dodržovat pravidla Electronic Industry Code of Conduct (EICC) a splňovat přísná očekávání HP v oblasti společenské a ekologické zodpovědnosti po celém světě.
Dlouhodobým prosazováním transparentnosti dodavatelského řetězce pomáhá HP dosahovat pozitivních provozních změn v ekologických postupech,
řekl Tony Prophet, senior viceprezident pro celosvětové provozy dodavatelského řetězce, Personal Systems Group, HP. Odborníci nahlíží na zelenou politiku velkých korporací jinak, považují jí spíše za marketingový tah než za skutečný zájem.