Názor k článku Student začal s výrobou kartonového nábytku, teď s ním míří do světa od stale fandim:-) - Kdyz uz si tykame...;-) Tys zacal "bodovym zatizenim", ja...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 10. 2015 9:30

    stale fandim:-) (neregistrovaný)

    Kdyz uz si tykame...;-)
    Tys zacal "bodovym zatizenim", ja si to prevedl na neco, co je v branzi vlnite lepenky meritelnym faktorem - prutlak, tj. odolnost lepenky odolat tlaku na plochu. S vetsi gramazi papiru roste i tahle odolnost, stejne jako pri pouziti papiru s vetsim podilem drevni hmoty/primarnich vlaken. Vysokou gramazi jsem myslel treba vic nez 200g/m2.
    Mohl si myslet i bodove zatizeni ve smyslu prohnuti a zlomeni lepenky pri bodovem zatizeni - to ale neni jeho problem, protoze vsechny jeho navrhy jsou vrstvene lepenky a tedy snesou velke zatizeni a prohnuti nehrozi. Samozrejme, ze vic lepenka unese pokud vlnu "postavi", jenze to by ztratil velkou vyhodu designu vlny v pohledu. Takhle zatezuje vsechno na plochu a v tomhle smeru ma vlnita lepenka nizsi unosnost. Ano, casem se mu napriklad sedaky 1/ prosedej v zavislosti na pouzite vlne, tzn. jeji plosne odolnosti se zbortit a 2/ usmudlaj/uspinej pouzivanim...z praxe;-)
    Blbost to neni, protoze cilovka proste nejsou masy. Dela pro velmi uzkou skupinu zakazniku, kteri jsou ochotni za ten design...ano, za design...zaplatit. Nema snahu ani cil konkurovat regulernimu nabytku na poli vydrze, ale spis dodat na trh neco noveho, neotreleho.
    Silnejsi hraci mozna, ale neni to tak velkej rybnicek, aby z toho profitovalo a/ hodne subjektu a b/ velkej hrac. Ani vyrobci lepenek do tohohle nejdou s vervou, protoze to proste stoji cas, penize a hledani zakazniku...nejsou to "kilometry" prodane lepenky ci krabic, ale prodej pridane hodnoty.
    Tak jako ty vidis, ze mu to nepujde, tak ja vidim, ze mu to pujde :-) Mozna je jich uz vic, ale ja vim pouze o jednom ci dvou dalsich, co se tim zivi. V takovym poctu maj porad trh dost velkej a muzou se udrzet vsichni.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).