Studie: H & M je nejcennější značkou

14. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Mezinárodní poradenská firma Interbrand, která se zaměřuje na oceňování značek, zveřejnila studii Brands that have the power to change the retail world (Značky, které mají sílu změnit svět maloobchodu). Za nejcennější značku Evropy prohlásila švédský módní řetězec Hennes & Mauritz (známý zkráceně jako H & M). Značku poradenská firma ohodnotila zhruba na 10,4 miliardy eur.

Žebříček maloobchodních značek podle jejich ceny:

  1. Hennes & Mauritz, Švédsko (10,366 miliardy eur)
  2. Carrefour, Francie (6,620 mld. eur)
  3. Ikea, Švédsko (6,516 mld. eur)
  4. Tesco, Velká Británíe (5,617 mld. eur)
  5. Marks & Spencer, Velká Británie (5,100 mld. eur)
  6. Zara, Španělsko (4,112 mld. eur)

V pětadvacítce firem jsou například také Lidl, C & Mango či Kaufland známé také z českého trhu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).