Vysoké ambice si stanovil fast-foodový řetězec SUBWAY. Do pěti let chce být největším řetězcem s rychlým občerstvením v regionu střední a východní Evropy. V současné době má v sedmi zemích regionu kolem 170 poboček, do roku 2016 by to mělo být několikrát tolik. V letošním roce navíc plánuje SUBWAY vstup do Slovinska a Rumunska.
Naším dlouhodobým cílem je být v každé zemi fast-foodem, který má nejvíce poboček. Již nyní jsme největším řetězcem s rychlým občerstvením v 18 zemích světa, například v USA či Austrálii, v Evropě pak ve Velké Británii a na Islandu,
řekl manažer rozvoje sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ. V celé Evropě má nyní řetězec SUBWAY kolem 3000 restaurací. Jeho konkurent McDonalds’s v počtu otevírání nových poboček také nezaostává a navíc neustále navyšuje počet svých zákazníků. Vloni přivítal o 738 000 zákazníků více oproti předchozímu roku. Jak ale přiznává však RADEK JANALÍK, generální ředitel McDonald's ČR, firma musí stále investovat nemalé prostředky do rozvoje, respektive otevírání nových a rekonstrukce stávajících restaurací rychlého občerstvení.