Společnost Subway chce rozšířit řetězec provozoven

29. 12. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Fast-foodová síť SUBWAY plánuje nabídnout spolupráci menším provozovnám. Důvodem je zpomalená výstavba obchodních center ve střední a východní Evropě. Řetězec SUBWAY se zajímá především o zavedené provozovny v centrech měst a v obchodních centrech.

Naší snahou je pokračovat v rozvoji ve střední a východní Evropě, kde se chceme do pěti let stát největším fast-foodovým řetězcem. Při pozastavení výstavby mnoha obchodních center je pro nás možnou cestou zařadit do naší sítě fungující neznačkové fast-foody, říká manažer rozvoje sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).