Fast-foodový řetězec SUBWAY hodlá otevřít až čtyři restaurace a poskytnout dalších 12 licencí novým franchisantům. To potvrzuje naplňování plánovaného růstu během příštích let v Česku. Novým franchisovým partnerům, kteří do roka otevřou svou SUBWAY restauraci, také síť poskytne slevu 50 procent z ceny licence.
Trh rychlého občerstvení v České republice vidíme jako velmi perspektivní. Po odeznění hospodářské recese se opět chceme soustředit na další rozvoj naší franchisové sítě,
říká Martin Princ, manažer rozvoje sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu.
Řetězec SUBWAY se rozvíjí na principu franchisingu. Znamená to, že si živnostník nebo podnikatel koupí práva na provozování vlastní restaurace pod značkou SUBWAY. Získává přitom výraznou podporu z centrály. Čtěte také: Jak si zařídit franšízu
Na principu franchisingu fungují i provozovny McDonald´s. V současné době je jich v Česku otevřeno 49. V prosinci byla otevřena první franchisová pobočka McCafé v Praze.