Copak ho nenapadla obludná nesmyslnost spojení vět: "Že vám chybí možnost si to vyzkoušet? Na internetu přeci můžete věci vracet bez udání důvodu."
V kamennném obchodu mohu vyzkoušet konkrétní kus, porovnat jej s jinými a diskutovat s prodavačem (ti zase úplně blbí nejsou).
Vrátit věc e-shopu znamená:
* námahu navíc (potřeba důkladně zabalit, případně odnést na poštu)
* ztrátu času - jít na poštu nebo čekat na odvoz
* náklady - odeslání člověk platí ze svého a nemá žádné množstevní slevy
* čekání na vrácení peněz a dohadování se, že mu náleží i naúčtované poštovné a balné (!)
Vy budete zřejmě jeden z těch hlupáků, že? Asi přijdete jen do jednoho shopu např. při nákupu oblečení a Vámi vybranou věc si zakoupíte právě tam, aniž byste si obešel více prodejen, že?? A nebo to se za námahu nepočítá když obcházíte prodejny a zkoušíte si zboží? Navíc nyní už poštovné a ty náklady jak říkáte na vrácení, platí dnes prodávající. A taky Vy žádné náklady nemáte, protože všude chodíte pěšky a nepoužíváte dopravní prostředky..
Děkuji.
Ano, podiskutovat lze.
U Vietnamců: "Pane, moc suší".
U českého obchodníka s elektronikou/bílou technikou: "Ten je dobrý". A tenhle? "Ten je taky dobrý". Který je lepší? "Ten druhý". Proč? "Protože je dražší."
Náklady na reklamaci zboží v kamenném krámu ti obchodník také neproplácí, a vrácení rovnou neumožňuje - takže argumentovat tím, že náklady na vrácení jdou u zásilkového obchodu za zákazníkem jsou... jak to říci.... nefér.