Prý ojedinělé. Je to standardizovaný postup.
Čekalo mě dvojí zamítnutí, dokonce, kdy ze mě napřed vymámili faktury a vysvětlení, proč v oblasti služeb mám méně klientů a následně byla moje žádost zamítnuta, protože mi nikdo nebránil pracovat a mohla jsem si zvát klienty do kanceláře! To, že jsem respektovala prosby vlády a zdržovala se kontaktů a scházela se s klienty jen v nejnutnějších případech, to je můj problém. Nikdo to po mě přeci nevyžadoval.
Na s.r.o. mi zase zamítli vůbec možnost o bonus žádat, protože jsem si tam dovolila vydělat méně peněz než v živnosti.
Můj propad tržeb oproti létu byl celý podzim díky covidu ne o 30%, ale na 30%. Kvůli tomu přijdou o práci dva lidé, kterým jsem zajišťovala obživu. Kompenzační bonus za prosinec a leden by jim zachránil práci na dva měsíce a dal tak šanci to ještě nějak zvládnout.
Takže fakt díky milý státe za pomoc podnikatelům! Nechcete jít vy osobně říct lidem, které živím, že se mají hlásit na pracák, protože jsme se rozhodli chovat uprostřed pandemie zodpovědně????
dobrý den, je to hnus. také mi bylo oznámeno, že můj obor nebyl dotčen a jsem neschopný si zajistit zakázky. paní úřednice po mne chtěla doložit písemně, že zákazníci kteří mi zrušili zakázky , byli opravdu v karanténě a to tím, abych ji poslal certifikát o prodělané nemoci těch osob. copak je to možné? vždyt to jsou osobní údaje a ani já nemám právo toto po zákaznících požadovat. ale nemyslím si že by toto měla být chyba státu , ale je to chyba konkrétních úřadu a úředníků.