Názor k článku Technická specifikace k #EET je už online. Podnikatelé mohou být zatím v klidu od P2010 - Jenze neni jasne, zda takto obdrzite stejny kod....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 5. 2016 12:56

    P2010 (neregistrovaný)

    Jenze neni jasne, zda takto obdrzite stejny kod. Protokol to sice umoznuje (parametry prvni_zaslani), ale neni od toho blizsi popis. Takze to muze byt klidne povazovano za pokus o podvod. V predchozim volani se totiz kod na serveru vygeneroval, jen se ta odpoved neprenesla na klienta diky sitove chybe, coz ted nelze rozeznat od stavu kdy takovou uctenku (zamerne) nevydate.

    Jestlize neco umoznuje udelovat pokutu 500 000 Kc za jedno nezpracovane volani (nezpracovana odpoved - vytistena uctenka s unikatnim kodem), nemuze to byt navrzeno takto jednoduse a tudiz nespolehlive.

    Jde o zcela jinou situaci nez platba kartou. Tam je transakce za prve potvrzovana vicefazove a za druhe selhana transakce (z jakehokoli duvodu) nema zadne likvidacni dopady pro obchodnika. Provede se znovu, od predchozi dostane zakaznik pro jistotu potvrzeni s ID transakce pro pripadnou (v praxi vyjimecnou) reklamaci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).