Názory k článku Teď už zákazníka neoklamete. Vlaječka jako důkaz, že je potravina opravdu česká

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 7. 2015 13:24

    T... (neregistrovaný)

    a nikdy to nic negarantovalo. Stačí se podívat, jak je to s čerstvým pečivem, co všechno jsou schopni obchodníci vymyslet, aby zmátli zákazníka že rozpek = čerstvě upečeno.
    Navíc je úplně jedno, odkud potravina je. Smutná realita je, že česká potravina negarantuje vůbec nic, velká část firem degradovala s kvalitou do takové míry, že je lepší si raději koupit něco jiného než dříve známé a kvalitní české značky. Navíc třeba většina mlékáren je česká jen na oko, receptury ošizené a zahraniční vlastník.
    Nic jiného než kupovat ověřené výrobky, sledovat složení a informace na obalu atd. nepomůže. Ani deset českých vlaječek.

  • 11. 8. 2015 4:21

    Petr (neregistrovaný)

    Máte naprostou pravdu, např. tady v Austrálii je to vyřešeno podobně "šalamounsky", a to označením: "Made in Australia from local and imported ingredients."

    Problém by se dal vyřešit relativně snadno, přestat tyto "potraviny" kupovat. Výrobci a prodejci by pak příliš na výběr neměli, za předpokladu, že by podvodníci byly podle práva trestáni. Dnes navíc skutečné farmaření (ne bio-pokrytecká parodie) lidem "nevoní", je to totiž těžká a úmorná práce.

    Sledovat složení a informace na obalu bylo nutné, je a vždy bude nutné. Někteří lidé ovšem zpohodlněli a je jim zatěžko číst, jiní zase přes novodobé vymoženosti "nemají čas" tyto informace studovat. Jde však o naše zdraví a zdraví našich vlastních potomků, takže takto "promarněný" čas je jedna z nejlepších investic vůbec.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).