S vámi jsme již skončili.
Odpověď mimořádně arogantní pracovnice péče o zákazníky O2.
Ano, po dlouhých letech si O2 ponechává stále stejnou sazbu za své služby přesto, že již novým zákazníkům dávno nabízí služby levnější.
Jiná firma si dá tu práci, a tak se tedy půjde k ní, a to za půl peněz.
Zákaznická linka O2 informuje, že došlo k chybě. Odpojení bylo provedeno o 7 dní dříve než je stanoveno. To se napraví. Ó nikoliv, hlavní rozhodne ne. Stejně jste si dovolili u nás skončit.
Smlouvy nesmlouvy , nový operátor to ale ví. To není poprvé, víme. Zítra Vám tam pošlu technika, a bude to tedy o týden dřív. A je. Vše už funguje. Konec problémům. O2 už není a už nikdy dobrovolně nebude. Soudit, ne ne. Škoda námahy. Ty dva kartové mobily s O2, co tedy ještě jsou , se tedy také změní, když s námi skončili.
O2, dvě O. Někteří se podle toho chovají. Doufám, že je brzy vyhodí a zaměstnají slušné lidi.
Ta paní by to potřebovala jako O2 drbání.