Obchodní domy, které provozuje společnost Tesco, dostanou nový název. Společně budou vystupovat pod značkou My [ma:j]. Poprvé se značka objeví již 26. února v Liberci. Do nového kabátu se promění i obchodní domy v Praze a Bratislavě. Obchodní dům na pražské Národní třídě se tak aspoň foneticky částečně vrátí ke svému názvu.
Nové logo
Naše nové obchodní domy nabídnou širší sortiment místních i mezinárodních značek,
říká Marcus Chipchase, managing director obchodních domů Tesco. S tím bude souviset i jejich proměna. Nový interiér navrhla mezinárodní společnost Fitch, která vypracovala nový systém členění, uspořádání a barevného značení jednotlivých oddělení. Nové obchodní domy přinesou i nové služby. Na prodejní ploše bude k dispozici více prodavačů a lidé budou moci platit u jakékoli pokladny. Tesco zavede v obchodních domech nového typu jednotný pokladní systém. Česko je navíc první zemí, kde maloobchodní prodejce bude novou značku testovat, podle toho také koncept prosadí i v dalších zemích, v nichž působí.