Tesco nasazuje do prodeje tradiční české výrobky

17. 3. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Knedlíky plněné kusovým ovocem, uzenou krkovici bez kosti nebo sýr s vyšším podílem kvalitního sýru a másla. To je jen základní výčet nových výrobků, které pod názvem Pravá chuť nabízí obchodní řetězec Tesco.

To si nechalo vypracovat průzkum, který potvrdil, že stále více zákazníků vyhledává tradiční výrobky. Ty preferuje více než 40 % české populace ve věku od 12 do 79 let. Průzkum byl realizován na vzorku 6000 respondentů.

Řada Pravá chuť je české produkce a vychází z tradiční kuchyně. Obdobnou řadu potravin Tesco uvedlo vloni na Slovensku a u zákazníků se těší velké oblibě, upřesnila Klára Slavíková, manažerka komerčního oddělení Tesco.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).