FOTO: Tesco přetvořilo obchodní dům Máj na Národní v Praze na My

17. 9. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Od 21. září budou zákazníci Tesca nakupovat v nově zrekonstruovaném obchodním domě na Národní v Praze. Z kdysi významného nákupního střediska Máj se stává nová značka My. Ta už ostatně zazářila v Liberci, která se stala testovacím místem tohoto nového konceptu. Na prodejní ploše v My Národní, která má rozlohu více než 12 000 m2, budou moci klienti vybírat z více než 400 značek, z nichž 100 je k dostání pouze v My Národní. Naší snahou je nabídnout zákazníkům kvalitu, výhodné ceny a zákaznický servis, které předčí očekávání, řekl na setkání s novináři Marcus Chipchase, Managing Director obchodních domů Tesco. Čtěte více: Prohlédněte si galerii nové koncepce obchodních domů od společnosti Tesco v Liberci

Nový interiér obchodního domu se představí v zcela inovovaném designu, který navrhovala společnost Fitch. V My Národní je celkem 6 pater, každé z nich nabízí specifický sortiment, který je řazen tématicky. Například dětské oddělení nabízí vše od hraček až po oblečení. Vybudován je zde i nový dětský koutek. V suterénu zůstávají potraviny, které rovněž prošly rekonstrukcí. V přízemí pak zákazníci naleznou kosmetiku a dámské doplňky. V prvním poschodí je umístěna móda pro mladé a sportovní značkové zboží, druhé patro pak nabízí zcela formální módu včetně oddělení spodního prádla a drobného krejčovství. Ve třetím patře je situováno dětské a kojenecké oddělení, hračky a zbrusu nové oddělení elektroniky. Čtvrté pato pak obsadil sortiment zaměřený na domácí potřeby. Pro odpočinek a občerstvení je k dispozici kavárna, juice bar, nebo restaurace na otevřené terase budovy. Rekonstrukce budovy trvala celkem šest měsíců.

Fotogalerie (klikněte pro zvětšení)

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).