1. Přijde mi to jako komerční a hodně propagační článek pro firmy živící se reklamou všeho druhu.
2. Lidi už začínají mít kampaní ke každé sebemenší "události" docela plné zuby, zejména, když v září naleznete v obchoďákách Vánoce, v lednu, když ne hned Valentýna, tak rovnou Velikonoce ... atd.
3. Reklamních "útoků" na člověka ze všech různých "technických vymožeností" , letákem ve schránce počínaje, přes "nekonečné" bloky v TV a rádiu po otravné "telefonisty" a "rozesílače" emailů...
4. Všeho moc škodí a čím víc se bude do nás pouštět reklama ke každé příležitosti, staneme se víc a víc neteční, až jednoho dne nebude reklama pro obchodníka přínosem. A to nepočítám, že nás každý rok vytrvale masírují politici s předvolebními kampaněmi a dalšími "vychytávkami" kolem.
Divím se, že bez toho všeho, co mi vnucují reklamy, jsem se vůbec dožil půl století. To jsem přehnal, že jsem se vůbec dožil a dostal do první třídy..
Přeji všem hezký den a méně, ale kvalitnější reklamu a takovým obchodníkům, jako jsou ti v článku, kteří ještě mají kus "zdravého selského rozumu", tak těm hodně úspěchů a co nejméně byrokracie.