Filipe,
já Váš názor samozřejmě respektuju. Předpokládám ale, že nejste podnikatel, spíš rodič, který se snaží obhájit podnikatele, proč nepřemýšlejí nad využitím začátku školního roku pro marketing.
Protože podnikatel přeci nemůže hledat důvody, proč něco nejde nebo proč něčeho lidé nebudou využívat. Má hledat způsoby, jak svoje produkty prodat co nejvíce lidem.
A jinak: nevědomky jste napsal, o co jde. Vám je přeci jedno, jestli "školní kampaň" využijí rodiče školáků, nebo třeba osamělá vdova, která děti nikdy neměla, ale koupila si nové šaty nebo s kamarádkami utratila dva tisíce korun za oběd.
A právě KVŮLI cenové válce je dobré se odlišovat od ostatních obchodníků, kteří akceptovali, že jejich tržby už budou jenom slábnout a slábnout, a naopak já se zvýrazním, abych rostl a rostl.