K vaší připomínce bych chtěla podotknout, že jinde v rozhovoru říkám, že každý má dělat to, co umí nejlépe a na ostatní si najmout profesionály. A opět na jiném místě: nelíbilo se nám, jak jiné agentury nabízí svým klientům často bez úvahy stejná řešení "jako přes kopírák". Pokud bych se pokusila poskytnout jednoduchý univerzální návod na marketing (který neexistuje), popřela bych tím vše, co děláme. Naše know-how není tajné (dost z něj si můžete přečíst na našem blogu), ale není a nemůže být univerzální. Klientům nabízíme individuální řešení, o kterých přemýšlíme. Nemám ráda poučení typu: jak na marketing v 10 bodech. Každá firma je jiná. Zdánlivě jednoduchá a všeobecně platná řešení firmám spíš ubližují, a my se pak ty chyby snažíme napravit.
Co se týká sociálních sítí - to, že se na ně každý ptá, není přece důkaz jejich účinnosti. Je to spíše důsledek toho, že se o nich hodně mluví. Jejich význam v budoucnu nepopírám, ale nemyslím si, že nějak výrazně převáží nad jinými médii.