Názor k článku Vlasta Tichá: Firmy přišly na to, že marketing se dá dělat levněji od Tomas - Nejsem zadny marketingovy odbornik, ale nesouhlasim s tim,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 7. 2009 11:34

    Tomas (neregistrovaný)
    Nejsem zadny marketingovy odbornik, ale nesouhlasim s tim, ze socialni site (sakra prace, nebylo by lepsi se pomalu presunout k presnejsimu "spolecenske"?) budou mit velky vyznam jako reklamni plocha, protoze se na nich da dobre cilit. Podle meho nazoru se na nich da cilit prakticky stejne, jako na jinych webech, ktere jsou oborove nebo jinak orientovany. Samozrejme pomerne presne udaje o uzivateli prijdou vhod, ale neni to az takova "marketingova bomba". Jako skutecny prinos vidim ve spolecenskych sitich inzerci typu "snehova koule", kdy uzivatele sami siri dal informaci o vyrobku / firme. Pochopitelne takto nejde propagovat vsechny vyrobky a sluzby, ale to je celkem bezne, ze kazdy typ propagace se pro neco hodi a pro neco ne...

    Jako velmi zajimavy mi prisel prispevek, myslim, ze na lupe, kde psali o cileni inzerce na "pratele" - tedy ze je vysoka pravdepodobnost, ze vyrobek, ktery si koupim (zajimam se o nej) ja, bude zajimat i me pratele. Ovsem jak bylo napsano ve zminenem prispevku, narazi to samozrejme na ochranu soukromi...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).