Tiché víno s etiketou vaší firmy patří mezi reklamní předměty

29. 7. 2009
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Výdaje na reklamní předměty, které jsou opatřeny obchodním jménem nebo ochrannou známkou poskytovatele předmětu, jsou daňově účinné. Zákon o daních z příjmů však tyto výdaje limituje.

Výdaje na reklamní předměty, které snižují základ daně z příjmů:
  • předmět je označen firemním logem, názvem firmy,
  • cena za jednotku nepřesahuje 500 Kč (u plátců DPH bez DPH),
  • reklamní předmět není předmětem daně spotřební (výjimkou jsou tzv. tichá vína).

Uvedené podmínky musí být splněny současně.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).