Tisk: Odborníci ocenili nejlepší české značky a podnikatelé si mohou pořídit i firmu na splátky

5. 6. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

HN: Mezi nejúspěšnější značky patří Seznam a PPF

Reklamní odborníci se rozhodli vybrat nejúspěšnější značky vzniklé po roce 1989. Nakonec specialisté vybrali jako nejlepší Seznam.cz Iva Lukačoviče, skupinu PPF Petra Kellnera a Student Agency Radima Jančury. Ocenění majitelé jsou potěšení a výběru reklamních odborníků si cení. Píší o tom dnešní Hospodářské noviny.

Úspěch značky patří s finančními výsledky mezi nejdůležitější faktory rozvoje firmy. Především se pak podle analytiků musí o značce mluvit v pozitivním slova smyslu. Mezi nejlepšími se také umístily značky Semtex, Linet, či Bernard. Informují dnešní Hospodářské noviny.




HN: Na splátky jde koupit i »eseróčko«

S novinkou pro začínají podnikatele hodlá přijít Společnosti Online. Ve spolupráci s Home Creditem a Raiffeisenbank chce nabízet pořízení firmy na splátky. I přesto, že náklady na založení firmy nejsou závratné (max. několik desítek tisíc korun), podnikatelé tento nápad vítají. Uvádí to dnešní Hospodářské noviny.

Původci nápadu věří, že firmy na splátky získají v ČR na oblibě. Odborníci si myslí, že systém ale bude atraktivní spíše jen pro drobné podnikatele, kteří nevlastní žádný základní kapitál. V hodnocení Světové banky, které se zabývá rychlosti založení firmy, patří naší republice až 91. příčka (17 dní). Proto i financování firmy na splátky může pomoci českému podnikání, píší Hospodářské noviny.

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).