Obrat na trhu slevových serverů. Zapakatel.cz se ostře pustil do Slevomatu. Prý ho brzdí, a proto s ním obchodně končí. Tomáš Čupr, zástupce a zakladatel Slevomat.cz, se proti vyjádřením ohradil.
Podnikatel.cz přináší reakci Tomáše Čupra, bez redakčního zásahu.
Populistické vyjádření pana Tomáše Carby mě pobavilo. Plete dohromady zprávu o masérovi, který masíroval zadarmo po krachu jiného portálu (z důvodu nízkých marží) a snahu Slevomatu o zachování marží, které zaručují dlouhodobou funkci portálů. Vyjádření pana Carby si tedy protiřečí. Zřejmě zapomněl, že Slevomat jako akcionář Zapakatele má detailní přehled o fungování jejich firmy.
Slevomat má 70 % opakovaných partnerů. Kdybychom je, slovy pana Carby, dřeli, tak toto procento je dramaticky nižší. Například jako v případě portálu Zaplakatel.cz.
Slevomat za svoji vyšší marži nabízí partnerům dodatečné služby a péči. Nabízíme recenze, demografickou analýzu zákazníků, remarketing na zákazníky, kteří si zakoupili slevu daného partnera, dedikovaného account managera, program pro zlepšování služeb pro zákazníky a zvyšování efektivity slevové akce atd. Naši zákazníci jsou také bonitnější s větší frekvencí a průměrnou hodnotou nákupu. To má za následek mnohem větší konečnou ziskovost našich partnerů než je minimální rozdíl v marži portálů.
Rozdíl v průměrné marži Zapakatele a Slevomatu je několik málo procentních bodů (3 – 4%). Nevidím to tedy jako něco, kvůli čemu by měli „partneři přicházet na buben“, jak vtipně pan Carba komentuje ve snaze zaujmout média.
Mnohem větší problém pro partnery slevových portálů než 3% rozdíl v marži je nezaplacení slevovým portálem. To se ironicky stalo v případě maséra, kterého pan Carba zmiňuje. Už však nezmiňuje, že Zapakatel je díky svým příliš nízkým maržím ztrátový a vystavuje tak své partnery enormnímu riziku. Slevomat.cz je portál profitabilní a nevěříme, že model Zapakatele je dlouhodobě udržitelný. Partneři, kteří s nimi spolupracují, vyměňují krátkodobou úsporu za jistotu výplaty peněz.
Je mi líto, že to došlo až do této fáze, ale Slevomat nebude nečinně přihlížet veřejným a manipulativním prohlášením od portálu, který má máslo na hlavě a vystavuje partnery takovému riziku.
Tomáš Čupr, Slevomat.cz